مصاحبه آرشیو خبر ها
با پاول ندود از همه جا

با پاول ندود از همه جا

پاول ندود اسطوره ی باشگاه یوونتوس معتقد است بانوی پیر می تواند به رقابت بر سر اسکودتو بازگردد.

پس از شروع صعیف در سری آ، بیانکونری با پیروزی 3-1 مقابل بولونیا نخستین پیروزی خانگی را به دست آورد و هواداران را برای ادامه ی فصل امیدوار کرد.

ندود در این باره در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

" بازگشت ما در سال 2002 بسیار زیبا بود، ما در آن فصل اسکودتو را در آخرین روز به دست آوردیم و من فکر می کنم امسال نیز می توانیم آن را انجام دهیم."

" اما در حال حاضر نباید به این موضوع فکر کنیم، می دانیم که دیدار بعدی ما مقابل اینتر واقعاً دشوار خواهد بود."

" می دانیم که از سایر رقبا عقب افتاده ایم و در شرایط خوبی به سر نمی بریم، اما اینکه چگونه به این موضوع واکنش نشان دهیم را خوب می دانیم. در حال حاضر باید به موقعیت کنونی خود در جدول نگاه کنیم."

برنده ی توپ طلای در مورد پل پوگبا ستاره ی جوان تیم نیز صحبت کرد و حرف هایی مشابه دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه به زبان آورد:

" یک بازیکن جوان نمی تواند همه ی چیزها را در اختیار داشته باشد، به خاطر همین موضوع است که به او می گویم در میدان حرکات فانتزی و چشم نواز کم تری انجام دهد، در عوض به خاطر تیم واقع بین باشد و در تصمیمات خود قاطعیت بیش تری داشته باشد."

" تیمی که امسال ماروتا و پاراتیچی ساخته اند تیم فوق العاده ای است و سطح فنی بسیار بالایی دارد."

" در حال حاضر باید آرامش خود را حفظ کنیم و بر روی آن کار کنیم، بازیکنان خیلی خوبی به خدمت گرفته ایم."

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد شما مبنی بر ترک باشگاه یوونتوس شنیده می شود...

" رابطه ی من باشگاه و با تیم بسیار خوب است. هرگز به ترک یوونتوس فکر نکرده ام. همه چیز طبق چیزی که معین شده است پیش می رود."

" کارهای مهمی برای فدراسیون فوتبال جمهوری چک انجام دادم، بسیار فوق العاده و زیبا بود و از بابت کمک به فدارسیون و پیشرفت تیم ملی کشورم خوشحال هستم، اما باید بگویم هیچ مشکلی با باشگاه یوونتوس ندارم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: